acheter cialis en ligne
JooMix

ФО-П Тарнопольський

Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг «Твій час»

Медок корпорація

Система «M.E.DOC Корпорація» - це система електронного документообігу, розроблена спеціально для великих підприємств і установ з розгалуженою структурою підзвітних організацій. В системі «M.E.DOC Корпорація» враховані всі особливості обміну документами всередині великих підприємств і найактуальніші вимоги законодавства України. 

Система «M.E.DOC Корпорація» є безперечним, визнаним професіоналами, еталоном програмного комплексу, який вирішує весь спектр завдань створення, збору, консолідації, аналізу та обміну електронними документами між :

  • головним підприємством та підзвітними структурами,
    • головним підприємством / підзвітними організаціями та державними органами.

Які можливості отримує підприємство при впровадженні «M.E.DOC Корпорація»?

  • автоматичний прийом документів (в тому числі, всієї необхідної звітності) в електронному вигляді, підписаних ЕЦП, за допомогою Інтернет;
  • збереження створених і прийнятих електронних документів в єдиному електронному архіві;
  • підписання всіх вихідних документів ЕЦП, розшифровка і перевірка будь-якого створеного і прийнятого файлу в усіх можливих розрізах (на цілісність, відповідність затвердженому формату, заповнення основних реквізитів і т.п.);
  • формування в автоматичному режимі квитанцій:
    - про доставку електронного документа (ваше повідомлення доставлено / яке не    вдалося доставити)
    - про результати обробки електронного документа;
  • зручна і швидка консолідація звітів отриманих від підзвітних організацій. 

При обміні всі документи в системі завіряються електронним цифровим підписом, який надає їм повну юридичну силу і забезпечує їх цілісність та надійний захист даних документа.

Переваги впровадження системи «M.E.DOC Корпорація» на Вашому підприємстві:

  • максимальне спрощення взаємодії головного підприємства з підзвітними установами;
  • удосконалення якості обробки наданих електронних документів і звітів;
  • прискорення обробки і аналізу електронних документів: прозорість руху документів, швидкий пошук документів, єдиному електронному архіві;
  • скорочення витрат робочих ресурсів і часу на доставку й обробку документів;
  • відмова від прийому і зберігання паперових документів, отже, відмова від додаткових паперових архівів;
  • гарантована своєчасність подачі документів;
  • підвищення рівня контролю над процесом збору, прийому і аналізу електронних документів;
  • посилення виконавської дисципліни завдяки глобальній автоматизації процесу подачі, розгляду та обробки документів;
  • прийом оперативних та ефективних управлінських рішень.

Захист інформації в системі «M.E.DOC Корпорація»

Система повністю відповідає вимогам чинного законодавства України в сфері криптографічного захисту інформації. В систему інтегровані надійні засоби електронного цифрового підпису, що забезпечують ведення електронного документообігу в рамках ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг».

Для шифрування інформації з метою забезпечення її конфіденційності використовується алгоритм, визначений ДСТУ 28147: 2009. Для формування та перевірки електронного цифрового підпису, що забезпечує цілісність і підтвердження авторства електронних документів, застосовуються алгоритми, визначені ДСТУ 4145-2002 і ДСТУ 34.311-95.

Генерація, розподіл і зберігання ключових даних в системі виконується згідно методик, погоджених з Адміністрацією Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації Украіни. Засоби  криптографічного захисту інформації, що інтегрує ці вимоги в систему, мають позитивний експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації.

Система може використовувати посилені сертифікати відкритих ключів, видані будь-яким центром сертифікації ключів, акредитований центральним засвідчувальним органом, згідно з чинним законодавством України. 

Досвід впровадження системи "M.E.DOC Корпорація"

За допомогою нашої системи побудовані прийом, обробку та обмін електронними документами від суб'єктів господарювання в багатьох державних установах, серед яких:

  • Державна фіскальна служба України;
  • Пенсійний фонд України;
  • Державна служба статистики Украины;
  • ФСС з тимчасової втрати працездатності.

На базі системи «M.E.DOC Корпорація» автоматизований збір, аналіз і консолідацію електронних документів в рамках звітності головної організації в Міністерстві соціальної політики України: Фонд державного майна України:

  • Міністерстві інфраструктури України;
    • Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном;
    • Міністерстві палива та енергетики України;
    • Державній судовій адміністрації України;
    • Державне агентство рибного господарства.

Нашою системою в своїй діяльності для обміну документами та їх консолідації користується більшість банківських та фінансових установ України, які мають розгалужену мережу структурних підрозділів, серед яких ВАТ «Державний ощадний банк України», ВАТ «Державний експортно-імпортний банк України» та багато інших.