acheter cialis en ligne
JooMix

ФО-П Тарнопольський

Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг «Твій час»

Модуль "Керування ПДВ"

Модуль "Керування ПДВ" призначений для обміну документами в електронному вигляді з контролюючими органами (наприклад, реєстрація податкових накладних в ЄРПН) і контрагентами (обмін рахунками, актами, податковими накладними,договорами,тощо). Основні завдання модуля: економити ваш час, робити бізнес-процеси у вашій компанії більш ефективними, а її імідж на українському і міжнародному ринках - краще. З модулем «ЕДО» Ви зможете за лічені секунди зареєструвати податкові накладні (з 01.01.2015 реєстрація всіх податкових накладних є обов’язковою – згідно Закону Україны «Про внесення змін в Податковий кодекс України та деякі інші законодавчі акти України» №4309а від 21.07.2014). Також модуль дозволить вам назавжди забути про довгий та незручний цикл заповнення первинних документів, їх підписання, доставки контрагентам та підтвердження юридичної значущості.

 Инструкція до модуля "Керування ПДВ"
 

Переваги електроного документообігу з модулем Керування ПДВ":

  • впевненість в автентичності документа - підтверджена законодавством України:
  • контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах;
  • гарантія доставки електронних документів адресату і отримання відповіді;
  • економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур'єра, простір для архіву);
  • підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
  • простота і зручність у використанні (досить базових знань роботи з комп'ютером);
  • надійність, підтверджена досвідом обміну електронними документами провідними компаніями в усьому світі;
  • соціальна та екологічна відповідальність як частина позитивного іміджу Вашої компанії.

 

Eфективно 

Більшість ваших контрагентів вже впровадили електронний документообіг - програмою «M.E.Doc» і сертифікатами електронного цифрового підпису (ЕЦП) користуються бухгалтери і керівники понад 500 тис. Підприємств в Україні. Тому насолоджуватися перевагами модуля "Керування ПДВ" Ви зможете відразу.

 

Вигідно

 Ви зможете раз і назавжди і безповоротно викреслити зі списку регулярних витрат компанії папір і картриджі для друку документів, послуги пошти або кур'єра. Тільки на скороченні витрат паперу офіс на 30 співробітників економить від 9 тис. грн. в рік, а вигода великих компаній вимірюється сотнями тисяч гривень. Наприклад, одна з найбільших телекомунікаційних компаній завдяки переходу на електронний документооборот економить близько 2 млн. аркушів паперу в рік, а це в грошовому еквіваленті - майже 250 тис. грн.

Безпечно

При роботі з комп'ютерною програмою «M.E.Doc» Ваші документи надійно захищені від несанкціонованого втручання. Обмін первинними документами відбувається в зашифрованому вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) ЦСК «Україна», національного лідера за показником безпеки. Ключі є унікальним набором символів, не можуть бути підібрані або скопійовані і є гарантом того, що електронний документ підписаний саме власником електронного ключа. Сама програма «M.E.Doc» є надійним засобом ЕЦП, визнаному експертизою Держаної служби спеціального звязку та захисту інформації (ДСССЗИ).

 Законно

Обмін первинними документами в електронному вигляді, а також реєстрація податкових накладних через Інтернет регламентовані низкою законів України, тому ви можете без сумнівів або побоювань використовувати всі можливості системи «M.E.Doc». Регламентуючими документами в сфері електронного документообігу є:

  • Закон Украіни «Про електронний цифровий підпис» № 852-IV от 22.05.2003

 "КЕП по правовому статусу аутентична власному підпису або печатці".

  • Закон УкраЇни «Про електроні документита та електронний документообіг» № 851-IV от 22.05.2003

 «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов'язковими реквізитами, у тому числі з електронним цифровим підписом автора».

 «Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму. Допустимість електронного документа як доказу не може заперечуватися виключно на підставі того, що він має електронну форму ». 

  • Закон Україны «Про внесення змін в Податковий кодекс Україны тадеякіінші законодавчі акти України» №4309а от 21.07.2014

«Податкова звітність з податку на додану вартість подається до контролюючого органу всіма платниками в електронній формі з дотриманням умов щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством».

 Просто

          Обмін електронними документами - це не тільки економно і зручно, але і надзвичайно просто. Вам необхідно зробити лише 3 прості кроки:

  1. Переконатися в наявності необхідних інструментів: модуля «Електронний документообіг» та електронного цифрового підпису (наприклад, ЦСК «Україна»). Якщо у Вас немає коду доступу до модуля «Електронний документообіг», необхідно його отримати, зв’язавшись з нами та сплатити отриманий рахунок.
  2. З'ясувати, чи встановлений у Вашого контрагента модуль «Електронний документообіг». Це можна зробити за допомогою комп'ютерної програми «M.E.Doc»: Довідник «Контрагенти» → меню «Правка» → «Оновити дані для документообігу» У випадку, якщо у контрагента не встановлений модуль «ЕДО», він теж може прийняти відправлений від вас документ. Однак в цьому випадку ваш контрагент не має можливостіи редагувати такі документи або самостійно  їх відправляти. 
  3. Надіслати своїм контрагентам лист-повідомлення про те, що ви обмінюєтеся усіма первинними документами в електронному вигляді. Зразок листа: «Первинні документи» → «Реєстр первинних документів» в меню «Файл» → «створити» Також рекомендуємо додати в договір зі своїм контрагентом пункт про нову схему обміну первинними документами. Якщо договір був підписаний раніше, внести зміни через додаткову угоду

Найбільш розповсюджений варіант:

Сторони погоджуються, що рахунки, акти і податкові накладні за послуги або товари, отримані за цим Договором, будуть надані виключно в електронному вигляді, складені відповідно до чинного законодавства про електронні документи, електронний документообіг і електронний цифровий підпис, із заповненням усіх обов'язкових реквізитів і накладанням електронного цифрового підпису уповноваженої особи та печатки.