Модуль зарплата
M.E.Doc «Зарплата» - це один з додаткових модулів системи електронного документообігу «M.E.Doc», який розширює можливості програми. Модуль автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та управління персоналом.Модуль Зарплата надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.
За допомогою модуля «M.E.Doc Зарплата» Ви зможете:
- створювати і вести особисті картки співробітників, в яких міститься вся необхідна інформація про них;
- вести особові рахункі співробітників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);
- розраховувати нарахування до фондів, як в цілому по підприємству, так і окремо по кожному співробітнику;
- формувати документи для перекладу виплат співробітникам і аліментів в банки на особисті рахунки;
- вести табелі обліку робочого часу співробітників, реєстри документів на виплату, тощо;
- зберігати в програмі розрахункові листи як за поточний рік так і всі минулі періоди.
При цьому модуль «M.E.Doc Зарплата» автоматично:
- розраховує заробітну плату згідно з чинним законодавством (в розрізі по окремих підрозділах і по підприємству в цілому);
- перераховує заробітну плату по кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
- перераховує суми утримань і відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України;
- заповнювати розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
- заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.