АБ Офіс Однокористувацька версія
![]() |
АБ ОФІС 4.0 «Однокористувацький»
|
«АБ ОФІС» — це модульний програмний комплекс для ведення управлінського та бухгалтерського обліку. Оптимальне програмне рішення формується на базі «Типової конфігурації».
АБ ОФІС 4.0 «Однокористувацький» - це програма створена для підвищення ефективності роботи підприємців в Україні.
Даний продукт включає в себе усі інструменти «Типової конфігурації», окрім можливості збільшення кількості робочих місць (доступне лише одне робоче місце) та додавання додаткових модулів (розширення можливостей конфігурації).
Користуватися програмою просто – заповніть необхідні поля в формах відповідних документів та довідників – решту операцій програма виконає за Вас. Друковані форми документів, актуальна інформація та підсумки по залишках товарів і грошей, формування різноманітних звітів.
МОЖЛИВОСТІ |
![]() |
Придбання товарів та послуг: можливість створити рахунок та накладну на придбання товару, створити рахунок та акт на отримання послуг;
- Повернення товарів постачальнику;
- Створення Довіреності (типова форма №М-2, журнал довіреностей);
- Прийом товарів під реалізацію;
- Реалізація товарів та послуг: можливість створити рахунок та накладну на відпуск товару, створити рахунок та акт на надання послуг;
- Три типи відпускних цін: роздріб, дрібний гурт, гурт;
- Резервування товарів на котрі створений рахунок;
- Повернення товарів від постачальника;
- Журнал прайс-листів для клієнтів;
- Відпуск товарів під реалізацію;
- Необмежена кількість складів;
- Списання втрачених або протермінованих залишків товарів;
- Переміщення товарів між складами;
- Переоцінка та інвентаризація залишків товарів;
- Розширені можливості резервування товарів;
- Ведення окремих журналів платежів та надходжень по касі, банку та власних коштах;
- Касова книга;
- Ведення бази даних постачальників та покупців;
- Ведення бази даних працівників;
- Довідники: товари та послуги, одиниці виміру, міста, телефони, електронні адреси, банки, фіскальних принтерів;
- Валюти – необмежена кількість з можливістю щоденного поновлення курсу;
- Облік ПДВ: журнал податкових накладних (друковані та електронні форми ПН), журнал Запити в Єдиний Реєстр Податкових Накладних, можливість розподілу податкового кредиту;
- Базовий бухгалтерський облік: журнал типових проведень та формування проведень на основі створених документів; закриття місяця; звіти (оборотно-сальдова відомість, головна книга, баланс);
- Формування звітів про стан підприємства
- Одне робоче місце. Додаткові робочі місця - не передбачено
![]() |
При переході з програми “Щасливий підприємець” знижка 200 грн. |
|
![]() |
Одне робоче місце. Додаткові робочі місця не передбачені |
|
|
||