acheter cialis en ligne
JooMix

ФО-П Тарнопольський

Офіційний партнер мережі крамниць електронних послуг «Твій час»

Додаткові модулі

Модулі, котрі доповнюють АБ ОФІС "Типова конфігурація"

Бухгалтерський пакет

1 500 грн

Включає в себе модулі: «Кадри і зарплата», «Податкова звітність», «Основні засоби», «Авансовий звіт». Бухгалтерські проведення формуються як на основі існуючих документів, так і через систему типових проведень. Програма підтримує можливість експорту в формат .xml.

Кадри і зарплата

1 000 грн

Інструмент для ведення кадрової документації, розрахунку та виплати заробітної плати, платежів до бюджету та формування звітності відповідно до вимог законодавства.

Податкова звітність»

1 000 грн

Дозволить автоматично формувати звіти у формат .xml (без ведення бухгалтерського обліку): Декларацію з ПДВ; Декларацію про прибуток; Єдиний податок Юридичних осіб; Єдиний податок Фізичних осіб.

Основні засоби»

500 грн

Дозволяє вести повний облік основних засобів підприємства. Введення основних засобів в експлуатацію, нарахування амортизації основних засобів, ремонт основних засобів з урахуванням ТМЦ, списання основних засобів з експлуатації.

Авансовий звіт

500 грн

Робота зі списком авансових звітів. Дозволяє вести облік за авансовими звітами, впливає на взаєморозрахунки зі службовцями і партнерами.

Клієнт-Банк

1 200 грн

Модуль, котрий повністю автоматизує введення банківських платежів та надходжень у програмі «АБ ОФІС».

Виробництво

2 100 грн

Модуль, що дозволяє створювати калькуляції, контролювати виробничий процес, присвоювати серійні номери продукції, відслідковувати брак, та надавати гарантійні зобов'язання. Включає в себе модуль «Гарантійні талони».

Гарантійні талони

1 440 грн

Допоможе відстежувати стан гарантійного зобов'язання за серійним номером товару.

Давальницька сировина

2 100 грн

Дає можливість користуватись послугами виробництва від інших підприємств, передаючим їм власну сировину на оброку.

Договірні поставки

960 грн

Дозволяє відслідковувати договірні зобов’язання.

ТТН

1 920 грн

Незамінний документ для компаній, котрі здійснюють вантажні автоперевезення.

Міні-маркет

3 000 грн

Додає робоче місце касира до базових функцій програми, відкриває можливість використовувати сканери штрих-кодів, касові апарати, ваги тощо.

Алкогольний збір і тара

2 100 грн

Модуль призначений для автоматизації підприємств, які займаються роздрібною торгівлею алкогольними виробами та зобов'язані нараховувати алкозбір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.

Робота з РРО

1 200 грн

Дозволяє друкувати чеки на підставі документів, створених в програмі «АБ ОФІС». Підтримує друк нульового чеку, операції з внесення / вилучення грошей з каси, друк Х та Z звітів.

Сервер друку

2 496 грн

Дозволить декільком менеджерам використовувати один фіскальний реєстратор (касовий апарат). Зручно при гуртовій торгівлі.

Автосервіс

2 100 грн

Адаптує довідник товарів відповідно до потреби галузі. Відкриває можливість вести облік робіт, відповідно до наряду-замовлення, контролювати якість робіт та завантаженість працівників.

Фармакологія

2 100 грн

Модуль містить специфічний довідник товарів. Дозволяє контролювати терміни придатності товарів та сертифікати якості серії лікарського засобу. Передбачена система формування замовлення товарів та спеціалізована звітність для фармацевтичної галузі.

Ресторан

3 000 грн

Модуль, котрий дозволить формувати собівартість страв на основі калькуляційних листів. Додає зручний інтерфейс для офіціанта, можливість впровадити систему лояльності, та багато інших функцій.

Імпорт

1 920 грн

Модуль, призначений для обліку товарів ввезених з-за кордону. Дозволяє формувати накладну приходу на основі митної декларації, та вести взаєморозрахунки за митними платіжками та послугами перевезення товарів.

Експорт

1 920 грн

Модуль, призначений для обліку товарів, які призначені для реалізації за кордоном.

Синхронізація даних

2 496 грн

Модуль, що об’єднає дані ваших філій, для формування управлінської та консолідованої звітності.

Обмін даними

1 500 грн

Інструмент, що копіює дані з однієї бази в іншу, під час одночасного ведення обліку на декількох підприємствах.

 

Для користувачів, які вже користуються АБ ОФІС, але не знаходяться на ліцензійному обслуговуванні, вартість запису додаткових ліцензій та модулів становить +20% до їх вартості за прайс-листом.