Додаткові модулі
Модулі, котрі доповнюють АБ ОФІС "Типова конфігурація"
Бухгалтерський пакет |
1 500 грн |
Включає в себе модулі: «Кадри і зарплата», «Податкова звітність», «Основні засоби», «Авансовий звіт». Бухгалтерські проведення формуються як на основі існуючих документів, так і через систему типових проведень. Програма підтримує можливість експорту в формат .xml. |
Кадри і зарплата |
1 000 грн |
Інструмент для ведення кадрової документації, розрахунку та виплати заробітної плати, платежів до бюджету та формування звітності відповідно до вимог законодавства. |
Податкова звітність» |
1 000 грн |
Дозволить автоматично формувати звіти у формат .xml (без ведення бухгалтерського обліку): Декларацію з ПДВ; Декларацію про прибуток; Єдиний податок Юридичних осіб; Єдиний податок Фізичних осіб. |
Основні засоби» |
500 грн |
Дозволяє вести повний облік основних засобів підприємства. Введення основних засобів в експлуатацію, нарахування амортизації основних засобів, ремонт основних засобів з урахуванням ТМЦ, списання основних засобів з експлуатації. |
Авансовий звіт |
500 грн |
Робота зі списком авансових звітів. Дозволяє вести облік за авансовими звітами, впливає на взаєморозрахунки зі службовцями і партнерами. |
Клієнт-Банк |
1 200 грн |
Модуль, котрий повністю автоматизує введення банківських платежів та надходжень у програмі «АБ ОФІС». |
Виробництво |
2 100 грн |
Модуль, що дозволяє створювати калькуляції, контролювати виробничий процес, присвоювати серійні номери продукції, відслідковувати брак, та надавати гарантійні зобов'язання. Включає в себе модуль «Гарантійні талони». |
Гарантійні талони |
1 440 грн |
Допоможе відстежувати стан гарантійного зобов'язання за серійним номером товару. |
Давальницька сировина |
2 100 грн |
Дає можливість користуватись послугами виробництва від інших підприємств, передаючим їм власну сировину на оброку. |
Договірні поставки |
960 грн |
Дозволяє відслідковувати договірні зобов’язання. |
ТТН |
1 920 грн |
Незамінний документ для компаній, котрі здійснюють вантажні автоперевезення. |
Міні-маркет |
3 000 грн |
Додає робоче місце касира до базових функцій програми, відкриває можливість використовувати сканери штрих-кодів, касові апарати, ваги тощо. |
Алкогольний збір і тара |
2 100 грн |
Модуль призначений для автоматизації підприємств, які займаються роздрібною торгівлею алкогольними виробами та зобов'язані нараховувати алкозбір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. |
Робота з РРО |
1 200 грн |
Дозволяє друкувати чеки на підставі документів, створених в програмі «АБ ОФІС». Підтримує друк нульового чеку, операції з внесення / вилучення грошей з каси, друк Х та Z звітів. |
Сервер друку |
2 496 грн |
Дозволить декільком менеджерам використовувати один фіскальний реєстратор (касовий апарат). Зручно при гуртовій торгівлі. |
Автосервіс |
2 100 грн |
Адаптує довідник товарів відповідно до потреби галузі. Відкриває можливість вести облік робіт, відповідно до наряду-замовлення, контролювати якість робіт та завантаженість працівників. |
Фармакологія |
2 100 грн |
Модуль містить специфічний довідник товарів. Дозволяє контролювати терміни придатності товарів та сертифікати якості серії лікарського засобу. Передбачена система формування замовлення товарів та спеціалізована звітність для фармацевтичної галузі. |
Ресторан |
3 000 грн |
Модуль, котрий дозволить формувати собівартість страв на основі калькуляційних листів. Додає зручний інтерфейс для офіціанта, можливість впровадити систему лояльності, та багато інших функцій. |
Імпорт |
1 920 грн |
Модуль, призначений для обліку товарів ввезених з-за кордону. Дозволяє формувати накладну приходу на основі митної декларації, та вести взаєморозрахунки за митними платіжками та послугами перевезення товарів. |
Експорт |
1 920 грн |
Модуль, призначений для обліку товарів, які призначені для реалізації за кордоном. |
Синхронізація даних |
2 496 грн |
Модуль, що об’єднає дані ваших філій, для формування управлінської та консолідованої звітності. |
Обмін даними |
1 500 грн |
Інструмент, що копіює дані з однієї бази в іншу, під час одночасного ведення обліку на декількох підприємствах. |
Для користувачів, які вже користуються АБ ОФІС, але не знаходяться на ліцензійному обслуговуванні, вартість запису додаткових ліцензій та модулів становить +20% до їх вартості за прайс-листом.